Lördag =)

Lördag o ja har inte mycket palnerat för denna dag.
De enda som e planerat för denna dag är att ja ska ta mej en promenad bort på ICA o lämna tbx filmen som ja hyrde igår.




Min kompis sa att denna film hade fått dåliga kritik men min åsikt om denna film e att dom som betygsatte denna film måste vara humorbefriade för både jag, gubben, mamma och min storebror tycker att denna film e jätte kul och mycket väl värd att se igen.

Jag ger den 4 av 5 för grafiken kunde ha vare lite bättre.
Men den e riktigt kul tycker ja.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag så fyller min älskade brorsdotter 1år.


 

Lilla Jennifer som blir en stor tjej idag.

O nu e de ca 5 månader kvar innan denna lilla skruttunge blir 1år





Ne se om man kan försöka få arlet ur vagnen o gör nån nytta innan man slår rot här i stolen. haha

Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Här kan du se hur du gör egna smiley

http://snorptorpan.bloggplatsen.se/2012/03/30/7638797-hur-du-gor-dina-egna-smileysar/

2012-03-31 @ 17:09:54
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0