Mat, mat, mat

Ohh vad känner mej hungrig fast de inte va så många timmar sen ja käka lunch.
Men de va ju ingen gormé lunch ja käka heller utan de bidde en lat mans låda med blåsorkester som gubben brukar säja om makaroner o till de hade ja bara bacon o de e ju bara en bukfylla så de räcker ju med en fis o en rap så e man ju hungrig efter en kvart igen. haha


Men som tur e så e ju middagen snart färdig.
Då ska jag käka firre (fisk) med gräsmatta (spenat) och pärer.

O idag så känns de även bra i armen, dock kändes muskeln ganska svullen imorse men nu e de mycket bättre och ja bara längtar tills ikväll dels för att ja får träffa mina goa kompisar o sen för att de e träning.

Men om ja hade vare frisk eller snarare min arm vare frisk så skulle de ha vare träning imorron med men med sorg så måste ja ju va hemma så ja kommer igen.
Men men man får va glad för de lilla man får här i livet. =)


Annars idag så blir det lungt, när ja kommer hem efter träningen så ska jag kanske över till gubben eller om han kommer över hit.
Så ska vi väl se på nån film eller någe för jag har slutat att kolla på House efter att ha följt den serien sen den startade.

Men den serien e ju inte den första som jag tröttnat på utan ja tröttnade först på Medium, för de e ju med en serie som gott i 100år eller kanske inte 100 just men i många år och när de inte kommer fram till något slut så tröttnar man ibland.


Men en serie som ja saknar väldigt mycket som gick om ja inte minns fel runt 2008 o de va "Men in trees" de va en härlig serie som gick ett par år om ja inte minns fel eller kanske om de bara va 2 sesånger aja skit samma de e iaf en serie som ja saknar mycket.


Ne nu kommer ja inte på mer att skriva.
Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Nu har jag fått svar av Titanix i gästboken och jag har nyss skrivit en lång radda med frågor igen. Men jag ska inte trötta ut dem, så det här är sista frågorna på ett bra tag framöver

2012-03-13 @ 22:31:17
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0