Min dag

Ja denna dag har väl gott ganska fort trotts min förbannade arm, känner mej så handikappad, ja kan ju inte göra så mycke förrens arm helvetet ret ut sagt gör ont.

Men nu har ja iaf ringt sjugymnasten och fick en tid på torsdag 15.30.
O de känns skönt, hoppas att ja kan få nån bra hjälp så att ja blir av me denna vörk o kan leva "normalt" igen.


Fast jag ångrar mej INTE att jag gick på gympan igår, tjurig e jag eller iaf ibland. =D
Igår på gympan så hade vi bara Camilla för Pia har rymt på semester. haha
Men de gick väldans bra ändå för Camilla e ju så duktig.
Fast de va ju så klart tomt utan Pia.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inatt så vaknade jag vi 01.30 ca av att jag hade en mardröm o sen så hade hela min arm somnat o de va riktigt jobbigt.

På jobbet idag så har ja mest tage de lilla lugna för mina kamrater hade gympa på morron o då e inte jag med.
Men jag o Inger våran gruppledare vi tog en egen promenad först på Handelsbanken o sen en sväng på Kommun. När vi kom tbx så fikade vi lite granna, sen va de dags för lunch.


Efter lunch så klippte jag o Therese ut bilder på våra kompisar som vi klistrar i Fritidspärmen, för att alla ska se vilka som ska med på aktiviteterna.
Sen så hade vi läscafé på eftermiddagen till 2 fikat, då kom Ragna från Bibban och läste för oss ur boken "100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann"
Den boken va rätt kul, jag ska få låna den boken fast som ljudbok av en arbetskamrat.



Ne nu så ska jag fixa lite här innan de e dags o äta.

Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0