Min dumma arm

Jag hatar verkligen min kropp ibland.
Först så vurpar ja me cyklen så ja får ont i min handled o sen så åker ja på urinväginfektion så då blev de en pencillin kur o nu så har jag fått ont i min vänstra arm.

Jag tror jag blir galen.
Men har de inte blive bättre tills på torsdag så ska jag ringa till sjukgymnasten.

Men ja hoppas ju på o bli bra snart för jag HATAR verkligen detta.
Jag vill bli mitt gamla vanliga o pigga jag.

Jag som är en aktiv person som har VÄLDIGT svårt att sitta still tom när jag borde sitta still så gör ja inte de. Jag vet inte hur många ggr som min kompis Jossan säjer till mej att sitta still med bena.
Sitter typ jämt o skakar med dom. =)



Aja nu ska ja inte klaga mer eller iaf försöka. hehe

Annars idag så har de vare en lugn dag vilket jag tycker e bra ibland iaf.
Har sutte o jobbat lite med Indien igen, försöker få det arbetet klart så vi kan bunta ihop och avsluta jobbet.


O när jag och en jobbarkompis va nere på IB (InBetween) och betällde sallad så kommer Pernilla ut från sitt rum och talar om att det inte skulle blli någon Affro dans idag pga att killen va sjuk.
Så då tänkte jag i mitt stilla sinne vad i hela friden gör vi nu då?
Men det årdnade upp sej och Inger (våran gruppledare) sa de att då får vi ha en egen liten msysig Fritidskväll.


Efter våran Fritiskväll så tog jag bussen hem för o utfodra mina missar o sen hämta min gympa väska. De gick ganaka bra på gympan trotts min arm, men vissa rörelser kunde ja ju inte göra men men jag gjorde mitt bästa som alltid.


Ne nu ska jag bli frisk igen. =)
Jag vill inte ha de såhär vill vara mitt gamla glada o pigga jag igen.
Eller glad e ja ju ändå men jag e även ganka grinig iband me tanke på att jag har ont.


men igentligen va klagar jag för de finns ju bara 2 fel här i världen o de e ju huvudet och resten. haha


Ne nu ska jag lägga upp lite bilder från veckan och förra veckan, sen ska jag kolla på BB


Ha de gött
På återseende

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0