Mys dags =)

Snart så ska jag över till gubben igen o mysa till de i hans soffa.
Vi ska se på film o så sk jag käka lite godis o dricka dricka o han käkar jordnötsringar o dricker dricka.



Filmen vi ska se på:






























Jag hoppas att den e bra.
Jag har bara sätt trailer på den o då verkade den jätte kul men men den som lever får se. haha.



Ne nu ska jag ta o byta skiva i min Mp3 spelare.
E nu inne på CD 10 utav 12 av: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Och än så länge har den bjudigt på många skratt och tokigheter.




Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Den där filmen har jag, min ledsagare, morsan och syrran sett och ingen tyckte att den var så vidare bra

2012-04-01 @ 00:17:38
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0