Mys måndag

Idag har de vare en skön dag på jobbet, vi började med att ta en promenad ner på Kreha och där så höll dom på att måla om väggarna för att de skulle bli snyggt och upp piggat.
och min granne som jobbar där nere hon satt och sydde våra eller inte våra just men iaf nummerlappar till Holmgången som snart ska gå av stapeln igen.

Och iår är det för Socialtjänsten i första hand och sen resten av kommunen i andra hand.
Jag ser fram emot när Holmgången går av stapeln igen för det var kul när vi hade de förra året fast det regade den dagen. Vi får hoppas att de e soligt igår den dagen, men nu e de ju på vårkanten så nu har vi ju större chans att få lite solsken.


När vi var klara nere på Kreha så gick vi på ICA och handlade för våran våffelfest som vi hade till 2 fikat, och jag blev proppmätt efter 3 våfflor och en liten banan.
Så idag gör ja ingen middag för jag e fortfarande mätt efter våfflorna.



Men innan de va dags för våffelfesten så tog jag ett varv med städvagnen och frächade upp lite granna, eftersom våran städerska fortfarande e sjukskriven.
Men förhoppningsvis så får vi ju en vikarie snart som kan komma och hjälpa till.
För de e ju inte mitt jobb att städa Dagcenter och Tallkotten varje dag bara onsdagar =)
Men men va gör man inte nu när man e duktig på att städa... (Inte för att det är mitt favorit jobb direkt, snarare svärs om) hehe.


Nu när ja kom hem så har ja inte gjort allt för mycket, sitter mest här vid min älskade dator och smurfar lite granna. Har inget bättre för mej just.
Inte förrens vid ca 18.20 då det är dags att knalla bort på gympan, och det ska bli riktigt skönt att få gör av med lite energi. =)



Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0