Nu e de helg =)

Japp nu e de helg iaf för min del eftersom jag tog ut min halva dag ledig som dom andra hade i tisdags då jag va på skolan.


Idag har de vare en lugn och skön dag vilket jag tycker e bra för jag känner mej små seg i huvudet.
Kroppen e ganska pigg men inte knoppen.

Idag på jobbet så började vi med lite fika som vanligt o sen så hjälpte jag till att plocka ihop kläderna som vi hade på Modevisningen igår kväll och efter de så följde jag med Harriet våran gruppledare ner på New fashion och lämnade tbx kläderna, fast några av kläderna som dom andra visade upp skulle dom köpa medans jag själv vad ja vet nu inte ska köpa något av det för det var mest tröjer och några kort byxor o ett par fin byxor som ja visade upp o inget av de har ja nån särskilld nytta av för än e de inte sommar och det hinner blåsa många vindra tills dess o fin byxor behöver ja inte för så ofta e jag inte ute på fest eller dans.


Ne de jag ska köpa mej sen vid löning e jeans för de e något som jag saknar, för mina jeans som ja hade gick ju tyvärr sönder men iof gör de e ju inte så mycket för jag hade ju nästan krymt ur dom. =)


Men iaf efter att ha vare nere och lämnat kläderna så satte ja mej vid min dator men inte för att jobba med något som ja borde utan jag fixade med något annat för min egen del.
När ja va nästan klar med det så va det dags för lunch o när ja skulle lägga upp min mat på tallriken så va ja så duktig att ja råkade kasta ena päran på golvet. hehe
Men men ja överlevde ju utan den ändå, efter lunchen så hjälpte vi till i köket med all disk och de gick ju på ett kick.


Sen stannade ja bara till på Ica och hyrde en film och köpte lite fredags mys. =)
Filmen som jag hyrde:






Så jag hoppas att den e bra.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer lite bilder på mej från modevisningen igår:






Mina egna kläder innan de va dags att klä om =)



Tänk att ja gick med på att sminka mej lite granna jag som annars är emot smink på mej själv








 

 

 

 

 

 

 

 

Några av plaggen som dom andra skulle visa upp. =)

Om ni e sugna på o kolla vad de va för kläder som

jag visade upp eller vad de finns för smått o gott i sortimentet

så finns besök New fashion i Timrå




Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Jag tror du kommer bli besviken på filmen, för den har fått så dålig kritik

2012-03-30 @ 16:57:26
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Madde

Hej!

Du vart ju jätte fin i smink :) snygga kläder oxå



kram Madde

2012-03-31 @ 13:18:21
Postat av: Erika

Hej Cattis!

Vilka fina kläder du fick bära!

Blev särskilt förtjust i den beiga tunikan och den röda silvermönstrade tröjan! Jättefina! Och du passade så bra i dem, särskilt den röda!

Som jag också skrev till Jossan, så måste jag nog ta och gå ner till butiken och kolla in deras kläder!

Ha det bra!

2012-04-02 @ 14:13:54
Postat av: Camilla

Wow så mycket snyggt! Å vilken modell sen, snart lär du väl dyka upp i modetidningarna;-) synd man inte var där & fick se dig "live".

2012-04-03 @ 12:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0