Ny badad =)

Nu så har man gjort sej lite färch inför kvällen i soffan, framför teven till Mello andra chansen. =)
bara kände att ja ville slänga in ett litet inlägg innan jag ska hoppa i lite kläder och sen beje mej bort på ICA.


Ska handla lite till middagen, de blir så mycket som taccos ikväll bara för gubben drömde om de imorse och blev så sugen på de. =D

Tur att man hade det mesta av de hemma så de inte blir så mycket att handla hem.
E fortfarande ganska seg trotts att ja sov så länge men de e väl sviter efter all träning denna vecka och sen att man har komme isäng så sent.

O så har jag fått ont i min vänstra arm, vet inte varför, de började igår vi lunch tid,
så jag får smörja med Voltaren o hoppas att de går över för de e så jäkla jobbigt när man inte kan höja armen utan att de gör ont. *Suck*

Aja de e inte lönt att klaga för de finns dom som har de värre. =)

Ne, ta o hoppa i kläderna så jag kommer iväg nån gång.
Hoppas att ja blir lite piggare av promenaden bort.


Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0