Rubrikslös haha

Jag har ingen bra rubrik idag så den får heta rubrikslös.

Idag har de vare en skön dag på jobbet, och ute med för den delen.
Men iaf så har jag städat själv på jobbet idag för våran städerska e sjukskriven nu ett tag framöver.
Men de gick ju det med, alltså att städa själv för innan hon blev sjuk så hann ja ju o städa några onsdagar tsm med henne och hon lärde mej några knep som ja inte kunde tidigare.

Men jag har städat på i lugn takt och har inte stressat, o sen så måste ja ju ta de ganska lungt med armen än så länge eftersom ja inte e helt bra än, men de lär ju ta ett tag innan jag e frisk i armen.

Men ja hoppas ju på att jag ska bli så pass bra att ja kan gå tbx o träna på dom andra passen som jag gick på innan armen började bråka med mej. Vill ju komma tbx innan denna termin e slut iaf, men kan ja inte så kan ja inte de o då e de inte mycket att göra åt de.


Men även om de med sorg i hjärtat som ja måste avstå från cirkelträningen.
Jag älskar att gå på alla dessa pass men tydligen så gick ja väl för hårt ut denna termin så de va därför som ja fått ont. Tror att ja måste ta o tänka om lite granna så jag kan fortsätta o gå på alla pass.



Fast denna vecka så kunde ja ju iaf träna på både måndag o tisdag o de e ja glad över även om ja måste ta de lilla lugna.
Jag vill INTE vara lugn o jag vill INTE vara still, för de känns nu som om ja har en eller kanske en ½ myrstack i kroppen nu förra veckan riktigt hemsk då när ja bara kunde gå på måndagen för då känndes de som om ja hade typ 1-1 ½ myrstack i kroppen. haha


Okey då jag kanske överdriver lite granna men tänk er själva att från att träna typ 3-4 dagar i veckan på 4-5 pass i veckan och ner till 2-3 pass, då förstår ni att de kryper i kroppen på mej.


Men men de finns dom som har de värre än mej så jag ska nog bara vara tyst. =)


Aja nog om de nu.
Ikväller så blir de en lugn kväll i tv soffan och med mobilen i näven eftersom jag spelar Wordfeud.
Jag e ju inget proffs på de men jag blir bättre o bättre, så e de nån som e sugen på att utmana mej så heter ja "MuppMupp 85"


Ne nu ska ja ta o fixa lite mat här, tur att de snart e löning för de börjar eka i kylen o frysen, eller kanske inte riktigt då men nästan. haha


Ha de gött
På återseende



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0