Slö dag

Idag så har de vare lite utav en halv slö dag iaf, när ja kom på jobbet så hade dom rullat ut teven på DC för att kolla om dom sände repotaget tjejen från Tv4 gjorde, men dom sände inte de iaf inte nu på morron när ja kom på jobbet vid ca 08.30.


Annars så har de vare en lugn dag tycker ja, har sutte vid min dator på jobbet och fortsatt att skriva lite om Indien, nu håller vi på att bli klara med det arbetet.
När vi e helt klara så ska vi göra en indisk efterrätt.


När vi e klara med det så ska vi ge oss på arbetet om Grekland.
Jag tycker att de e väldigt spännande med olika religioner men mest med historia.

Men mitt i mitt arbete med Indien så kom min jobbar kompis (som va ledig idag) och hälsade på med sin pappas kusin, det va kul att han ville komma upp o titta på vart Jossan och vi jobbar.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sen ja kom hem har ja typ inte gjort ett skit eller nu ljög jag ju lite då jag sitter ju vid datorn och så har jag smörjt min arm med Voltaren.
Men de känns redan mycket bättre i armen så snart e jag back on track igen även om ja kommer att missa en hel del av Cirkelträningen =(

Men på måndag ska jag iaf träna så gott de går med min lilla arm.
Jag får ju inte belasta den för mycket så jag blir av med inflamationen.
Me jag rent ut sagt älskar gympa passet på måndagarna och så klart ledarna med =)

O så kan ja bara inte sitta still för ja känner ju redan nu att de riktigt kryper i kroppen för ja har alldeles för mycket energi i kroppen o då har ja bara vare "still" i en vecka nästan.

De känns nästan om en hel myrstack springer omkring i kroppen på mej, de va väl lite att ta i men iaf en halv sådan. haha

Ohh kan de inte bli måndag snart, hehe
Undra hur de kommer o gå på yogan då?
uch de de vill ja inte tänka på för de e ju så skönt med yoga med, speciellt efteråt när vi ska ligga ner på madrassen och lyssna på när Eira läser.


Aja nu ska ja ju ha lite helg, imorron e de ju Finalen för Melodifestivalen, undra sa flundra vem som går vidare till Eurovirsion sen?
Jag vågar inte ens gissa för de finns för många bra som gick till Globen.

Jag hoppas iaf att INTE Ranelid går vidare, för då smäller ja av.



Ne om ja ska ta o göra lite nytta kanske?

Ha de gött mina kära läsare
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Tjena. Ranis äger ju eller något. Haha nej då, men han är rätt bra i alla fall.



Mvh Jossan

2012-03-10 @ 10:45:47
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0