Ställ fram klockan 1 timme

Du har väl inte glömt att ställa fram klockan 1 timme idag?
Jag fixade 2 av mina kockor innan jag gick o la mej igår.


Idag är jag mycket piggare än igår, men å andra sidan så har ja ju fått sova längre idag än vad jag fick igår.


O enda planerna jag har idag e att försöka få iordning på min lgh o sen tvätta så jag har rena kläder att sätta på mej.
De känns skönt att de e söndag idag för imorron så e de e ju gympa på kvällen. =)
Jobbet ser ja väl inte fram emot så mycket, för jag anar att vi ska träna på våran mannekäng uppvisning igen så allt sitter tills på torsdag kväll.

Jag kan ju inte påstå att jag längtar direkt tills torsdag kväll, vet inte varför men jag vill mest bara ha de överstökat.


Ne om ja ska ta o käka lite frukost nu o sen ta itu med min lgh innan tvättstugan.

Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Här kan du få se något

http://klocka.nu/



Om du vill se tiden på riktigt

2012-03-25 @ 16:16:37
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0