Teater

Idag så fick ja följa med 3 vänner på barnteater o så träffade vi på Ålla teatern där med och så Juan Rodriges som regiserat Ålla teaterns pjäs "Den inbillade sjuke", de va ganska intresant att få träffa honom med.

Pjäsen som vi såg heter "Buffa hjälper till"
Den va rätt kul för att vara en barn teater.
Så har ni några småbarn så gå järna o titta på den.


När dagen va slut o de va dags att åka hemmåt igen så släppte dom av mej i Birsta för att ja ville de för att ja skulle handla lite mat o så ett par nya dojjer.

O tur som ja hade så hittade ja ett par nya dojjer på Coop i birsta.
När jag hade handlat klart o de så hittade ja inte mitt Medmera kort o ja va ju tvungen att ha de eftersom ja använde självscanningen, så då fick ja motionera killen i kassan för han gick bort o kollade där borta som scannern sitter om ja hade tappat den där men den fanns inte där för jag hade vare så smart att jag lagt kortet under mitt legg som ja har. Men snacka om PINSAMT värre men men de gick ju de med. =)





Mina nya dojjer


Ne nu ska jag käka lite mat.
Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Snygga skor, vad är det för märke?

2012-03-21 @ 20:38:48
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0