Träning =)

Ikväller så va de riktigt härlig med träning, men de e ju alltid lik toppen med gympan på måndagarna.
Jag riktigt älskar det passet o inte går man därifrån utan att svätten rinner. hehe Men de e ju så de ska vara. =)


Idag så va Pia tbx med nya friska krafter och det märktes med för de va lite jobbigare idag än för 2 veckor sen. ;)
Fast de e ju lika kul med lite nytt. =)


Jag e jätte sugen på att börja träna igen på torsdagarna men de e inte värt att börja gå på de passet än med tanke på att min arm e inte helt frisk än. =(
Om ett par veckor så kanske jag e på banan igen, eller jag hoppas innerligt eftersom jag saknar all min träning.
Har ja riktig otur så kanske ja inte e på banan förrens till höstenigen =(



Ne nu ska jag se klart på CSI, för sen så ska jag fixa matlåta till mej o Gubben.
För eftersom vi käkade Thai mat idag så bidde de ju ingen matlåda så då ska ja fixa den sen.



Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Här kan du spana in en bra blogg

http://carola75.bloggplatsen.se/

2012-03-20 @ 13:32:51
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0