Träning =)

Gu så underbart de va o få träna idag,  känner mej genast piggare och gladare för den delen med. =)

Känner mej inte alls lika rastlös som innan o jag känner att ja kan sitta still en stund utan att de kryper i hela kroppen.


O sen e de så härligt att få en liten pratstund med ledaren/ledarna
För man blir så glad att bara va i samma rum som dom.
Jag kan inte säja att än att vi har världens bästa ledare.


Imorron så tänkte jag gå på Core passet för att få ur mej lite mer av all denna energi som jag har samlat på mej.

Hoppas att jag blir bra snart så jag ksn gå tbx o träna som innan detta hände.
För jag hatar att inte få röra på mej för jag blir så förbannat slö och orkar typ inget o så mitt pms humör... haha

ohh jag fattar inte hur jag kunnat vara så förbannat lat av mej o inte velat röra på mej särsklillt mycke?

Men ja e så glad över att ja tog mej i kragen och bestämde mej för att börja träna igen.
Nu e jag inne på min 4:e termin med Korpen och jag måste ersänna att jag är helt besatt.
Kanske e de därför som jag fått ont i armen. =)

Men just nu känns de nästan bättre i armen efter träningen än innan.
men jag har ju lärt mej en läxa att man ska träna men oxå låta kroppen få sin lilla vilo paus annars så får man ont och kan inte fortsätta träna.


Kanske ska jag göra som så i framtiden att när jag går på Lindas pass att jag ska hoppa över Anitas pass eller kanske ska jag gå på Lindas och Anitas pass men istället för varanan onsdag på Lindas pass så kan ja gå en onsdag o sen vila 2 osv.


Aja de löser sej sa han som sket i badkaret. haha

Ne nu ska jag vara lite sällskplig mot gubben som kom över.


Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Det har du helt rätt i. Så sant som det är sagt



Vaddå du kan inte säga att än att ni har världens bästa ledare?

2012-03-13 @ 09:43:16
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Jag har avsagt mig zumban och det är inte min grej. Jag skrev till Annelie att jag känner mig malplacerad och att jag inte hänger med alls.

2012-03-13 @ 10:41:59
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Dag 1. Skriv ett brev till dig själv som 16 åring, med de erfarenheter du har och det du vet idag. Vad kunde du gjort annorlunda?



Dag 2. En bild på din mobiltelefon. Vad är för och nackdelarna med den?



Dag 3. Hur många timmar tillbringar du framför datorn i genomsnitt varje dag?



Dag 4. En bild från vackraste platsen du varit på i Sverige. Varför du tycker den är så vacker?



Dag 5. Hur lång tid lägger du ned på ditt hår innan du ska iväg på jobbet/skolan och vad gör du med det?



Dag 6. Din allergi och vad händer när du blir så allergisk?



Dag 7. En bild på din säng och 3 fakta om den



Dag 8. Vad ser du när du tittar ut genom köksfönstret där du bor nu?



Dag 9. En bild på din tandborste och vad är det för märke på din tandkräm?



Dag 10. Den allra första låten du började gilla, vilken var det?

2012-03-13 @ 11:02:23
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0