Trött som satan!

Eller ja vet ju inte om Satan e så trött av sej men iaf så fick ja sov ut idag o de e underbart de.
Jag vaknade för andra gången ca 11.45 o då drömde ja en helknasig dröm.
Känner men ganska trött ändå fast ja sove så länge.


Men ja måste skärpa mej när de gäller mina sov tider i veckan för ja måste försöka komma isäng vid senast 22.30 för annars så blir ja så här sjukt trött.
Men de e ju skönt ändå att få sova så länge på helgerna.


Och idag har ja inte större planer på att göra någonting, eller jag kanske måste ta en svängom med snabeldrakeen och sen ta mej upp till soprummet för o kasta lite till sorteringen.
Men annars så tänker jag inte göra många knop idag.

Fast de bästa av allt e att min arm mår mycket bättre nu.
Så om några veckor så e jag nog back on track igen men då blir de lugna gatan med armen så ja inte gör något igen så de blossar upp.
Men de känns som en frihet att kunna röra armen någelunda nu utan att de gör svin ont.


Längtar tills på måndag när de e gympa igen o jag e mer rörlig så jag kan få ut lite mer av all denna energi som jag har samlat på mej under veckan.


Ne nog om de nu.
Ikväll e de MELODIFESTIVALEN igen fast denna gång e de ju finalen i Globen.
Så då ska jag o gubben käka vofflor med grädde och hallonsylt o de ska bli så himla gott.
Har längtat nu i flera dagar efter att få käka vofflor hehe.

Känner att våren e på g nu.
De blir varmare och varmare ute och snön smälter sakta bort.
Snart så kan man bada ute i sjön igen.


Min allra bästa årstid e faktiskt sommaren när de e sommar ute och inte en massa regn och rusk.
Fast det värsta med sommaren e ju när myggen o alla knott vaknar till liv.
Dom en nog mina värsta fiender haha.

O sen så längtar ja tills ja får semester för då ska ja åka ner till Mamma o mina syskon igen.
O så kanske yngsta brorsan och mamma kommer upp till mej och hälsar på.

Mina syskon brukar komma upp till mej på sitt sommarlov och så stannar dom i 2 veckor.
Fast nu e de några år sen som yngsta brorsan Magnus va uppe hos mej.
Men jag hoppas att han vill komma upp.


Ne om ja ska ta o käka lite frukost o sen göra nån nytta (om ja orkar) hehe.

Ha de gött
På återseende



Min snygga morron frilla =D



Kommentarer
Postat av: Jossan

Tjenare. Nej, våfflor är inte varje dag man äter. Samma med pannkaka... men våfflor är godare tycker jag. Blir avis, vill också ha våfflor. Smaklig måltid.



Själv blir det syrran hemgjorda västerbottenpaj med löjrom.



Heja Danny och Loreen ikväll.

2012-03-10 @ 15:00:09
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0