Udda dag

Imorse så ringde telefonen på jobbet (vilket inte e så ovanligt) men iaf då va de från Tv4 mittnytt och frågade efter Harriet våran gruppledare och då svarade jag att hon har semester denna vecka och att Inger våran andra gruppledare skulle va på kommun idag men återkommer imorron, men då frågade tjejen som ringde några saker och jag svarade snällt och hon skulle återkomma och då trodde jag att hon skulle ringa som imorron men ICKE hon ringde upp ca 10 min efter att jag pratat med henne.


Men då hade Inger som tur va kommit tbx för hon hade glömt matlådan i kylskåpet på jobbet, så då fick hon prata med den här tjejen.
och då fick SolBritt och Katja (några av personalen på DC) fixa ihop en grupp, för den här tjejen från TV4 mittnytt ville göra ett repotage om PÅ GÅNG som vi är med i.
Och då intervjuvade hon mej och en till brukare på DC och de va ganska pirrigt de.

Och när hon frågade mej hur gammal ja va så fick jag hjärnsläpp och fick fundera på hur gammal e ja, PINSAMT värre. haha men de ordande upp sej iaf.
och så frågade hon lite saker och svarade snällt.


Så kanske ikväll eller imorron så kommer klippet att visas på teven, så jag hoppas att hon lyckas klipa ihop det snyggt så man inte farmstår som ett fån i tv.
För då kommer ja nog att gräva ner mej, o kommer absolut inte att gå utanför min dörr. haha
Ne kanske inte då men ändå.



Så jag kan ju lungt säja att denna dag har vare udda.
Men ändå kul.

O så idag va ju Jorunn sjuk hon som jag städar med på onsdagarna, så idag fick jag städa själv så gott ja kunde me tanke på att min arm bråkar fortfarande.

Men när jag va färdig så va de bara att ta en alvedon för de värkte så dant.
Jag känner mej riktigt handikappad nu när ja inte ens kan ta på mej mössan ordenkligt utan att arm helvetet gör ont. Ni får ursäkta min fins svordommar. ;)



Ha de gött
På återseende



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Fasen det där lät riktigt kul faktiskt. Hoppas man får se dig då i rutan. Vilken tid skulle det komma och vet du säkert vilken dag?



Vaddå att man får ursäkta din dåliga franska?



Mvh Jossan

2012-03-07 @ 16:45:16
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Jag fattar inte vad franskan har med svordommarna att göra, men men det är liksom skitsamma. Haha



Jag vill gärna se det, så jag måste nog kolla för fullt. Hålla båda ögonen öppna

2012-03-07 @ 16:59:31
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0