Dagen =)

Idag har de vare en halvbra dag för jag har vare så himla trött i hela kroppen.
Tror att de dels va för att de blev sent igår för min del o sen så hade man väl behövt en extra dag hemma för att kroppen skulle återhämta sej från lördagen. hihi.


Men iaf så har vi ju turen att vi kan lägga oss på tjockmadrassen en stund på lunchen om vi vill.
O idag va de en sån dag att jag verkligen behövde den där stunden.

Så jag satte mobilen på ringning när de va dags o vakna o ja kände hur ja mådde så mycket bättre efter den där stunden.

Sen så frågade Inger våran gruppledare om ja ville haka på ut en sväng på ett ställe.
O de ville ja dels för att få komma ut o sen för o slippa datorn.


Så nästan hela förmiddagen så hade jag örona igenpluggade med musik för att koppla bort omvärlden en stund medans ja satt o jobbade med Grekland.



O nu sitter ja här vid min dator och försöker sammanfatta dagen o de går väl lite sisådär. =)

Men just nu så samlar ja mest kraft och ork för att klara det sista gympa passet för den här terminen, men det bästa av allt e att idag när ja kommer bort på gympa hallen så har ja klarat ALLA måndagar från start till slut alltså jag e snart i mål o de känns TOPPEN som jag har längtat att kunna ro de i land.

Förra terminnen så sket de sej eftersom ja på en dunderförkylning 2ggr men denna gång har ja inte låtit något komma emellan.


Så till nästa termin så kanske jag ska sikta in på onsdagens Cirkelträning.
Men ja har inte riktigt betämt mej än men iof jag behöver ju inte bestämma mej än för de e ju några månader kvar tills termin start igen. =)

Efter denna vecka så får ja sikta in mej på sommargympan till o börja med.
Men i sommar så missar ja 2 ggr för då ska ja ner till mina päron o mina älskade småsyskon o systerdotter.

När ja kommer ner i sommar så e lilla Stephanie 11 månader.
Men snacka om att tiden går fort, de e ju så att man själv knappt hinner med.

O ja som tycker min syster e liten fast hon e 19år o våra småbröder e snart 18 och 17.
Gu ja känner mej ju nästan gammal när ja tänker efter, o ändå e ja bara 27 typ rena ungdommen. hehe...men om ja ska se på våran storebror så e ja ju ung för han e ju 5år äldre än mej.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






Torget idag 14/5






Jag låter bilden tala för sej själv ;)


Ne nu ska ja hitte på nå annat.


Ha de gött
På återseende






Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jag vet nog att det var dem, det sa ju Inger idag så

2012-05-14 @ 18:59:57
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Vad menar du med den här meningen i ditt inlägg?

Förra terminnen så sket de sej eftersom ja på en dunderförkylning 2ggr

2012-05-14 @ 19:01:42
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0