Dagen =)

Måste bara lägga ut detta klipp först om gårdagen 1:a Maj tåg i Norrköping. =)

Du hittar repotaget HÄR!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag har de vare en ganska konstig dag för min del.
Eller snarare den va inte som den brukar på onsdagar.


För idag så va båda våra gruppledare på jobbet och i vanliga fall så brukar den ena va ledig o den andra va på kommun o jobba.
Men de funkade ju ändå att ja dom där. hehe

Men jag tycker ändå att dagen har gott fort vilket jag tycker ha vare jätte skönt.


Imorse när jag cyklade till jobbet så hade ja smått ont i hälsenan eller jag har ju haft ont i den sen i vintras då när ja fick för mej att sätta inläggssulor i mina gamla skor för att göra de mjukare för fötterna.


Men iaf så började jag få ont i hälsenan men just idag efter en stund på jobbet så bara släppte all o de känns så skönt i hälsenan alltså de e som om värken bara släppte o försvann, så jag hoppas att de håller i sej.

Så idag på träningen när jag kommer till stationen där vi ska hoppa hopprep så tänker ja ta de lilla lugna så de inte kommer tbx för de vill ja inte!


Nu e de ca 45 min kvar innan min kompis Julia kommer o hämtar upp mej.
För hon ville me gå på Cirkelträningen idag. =)







Nu idag e de exakt en vecka kvar tills vi ska åka med buss ner till fjollträsk (STHLM) och sen vidare med båt över till Mariehamn.
det ska bli jätte kul och ja e så förväntans full ungefär som ett barn på julafton hehe.


Dels e ja så förväntansfull eftersom det är min första gång som ja ska få åka stor båt.
O sen så blir de min första gång utomlands inte för de e så långt utanmför Sveriges gränser men ändå för mej e de stort o få se en del av det land min pappa kommer ifrån.


Pappa föddes i Finland men flyttade till Sverige med sin mamma alltså min farmor när han var 13år gammal, så man kan väl nästan säja att han e mer svensk än finsk men ändå.


Själv kan ja ingen finska för jag har aldrig brytt mej nå särskilt i att lära mej språket eftersom ja ändå inte har nån att prata finska med eller snarare hade, på jobbet finns de ju 2st som kan finska.

Eller jag ska inte ljuga jag kan ju ett par ord på finska men dom ska vi inte ta här. hehe






Ne nu ska jag ta o göra något vättigare som typ sitta fejjan o smurfa. haha


Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Men den gick att äta i alla fall eller?

2012-05-02 @ 18:26:07
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0