Flitiga Cattis =)

YES JAG KLARADE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tog hem flitighetspriset för vårterminen 2012!!!!!!!

Och jag är super lycklig =)


Idag så fick vi en liten överaskning på gympan och det va riktigt kul.

Vi körde lite Zumba och de va skitkul men svårt för jag hängde inte med för 5öre.
Fast jag blev ju inte sugen  att ja ska börja nogot Zumba pass eller så njee de lockar inte så utan jag e glad för att vi får lite steg här o var utav Camilla.

Jag e nöjd med att bara köra med Korpen för dom har det som passar för mej.

Visst jag har ju prövat på det Annelie Nordin kör eller iaf körde då på torget i Timrå får nått eller några år sen kommer inte ihåg vilket o sen så var ja ju med i Happiness för en sådär 3-4 år sen o de va kul men ja e inte sugen o börja där heller nu för tiden för ja har mina kamrater på Korpen och hade ja inte börjat på Korpen så hade ja ju inte träffat mina härliga vänner som ja tycker att ja kommigt väldigt nära.



Som dom ja surrar mest med de e ju ledarna o så e de ju Julia och Carina.
O när ja e med Julia o Carina så då kan de vara svårt iböand att lyckas hålla sej för skratt när vi ska stetcha för de e ju då man får chansen att surra lite granna för annars så e man ju så konsentrerad på det man ska göra.


Ja kanske att man hinner o söja något ord när man dricker vatten men mer e de inte o tur e väl de för annars så skulle de ju inte bli någon träning. hehe



Imorron e de dags för träning igen men då ska vi hoppa Core passet men för min del så gör de inget för ja e inte sugen på o gå på de passet ändå.

Men på onsdag så ska jag på Linda´s pass med o de ska bli kul de.
För hon e en glad, sprallig tjej som man bara inte kan låta bli att tycka om.


Men detsamma e ju med Pia, Camilla och Cathrin.
Dom e ju med som friska fläktar som man bara inte kan låta bli att tycka om.
Glada o härliga brudar i sina bästa år. =D




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Här e mitt flitighetspris som jag fick för att jag klarat ALLA måndagar från det de började V.3 och till nu V.20.


Så nu har jag och Julia tummat på att till hösten så ska vi försöka att klara Måndagarna och Onsdagarna. =)

Det kan bli spännande de.






Och det vara bara JAG som klarade alla måndagar. =D

Annars så hade många bara missat minst 1gång men lilla JAG jag missade inte en ända gång.


JAG ÄR DÅ KLART BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe ;)





Ha de gött alla kära älskade vänner
På återseende






Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Det är inget bra pris man får om man vinner. Hade det varit pengar, då hade det varit idé att kämpa. Men kämpa för en handduk, vattenflaska eller likande, jag tror inte det

2012-05-15 @ 08:06:38
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0