Fritiden =)

Idag så har ja vare med Fritiden och gått på Korpens Gåbingo, det va kul men tyvärr ingen vint denna gång, kanske nästa gång vem vet?


Men när vi hade gott klart rundan o sen köpt lite fika o surrat lite så gick vi ut o köpte lite lotter.
Jag köpte först 10st och vann på den sista o då valde ja en påse bilar eller snarare bussar dubbeldäckare.

Eftersom ja bara vann på en lott så tänkte ja de att ja köper 2 till o se om ja kanske vinner nå mer men icke de va 2 nitlotter de.
Men ja e inte lessen för de.


O gu vad ja längtar tills på onsdag, det är då som jag o några av mina jobbarkompisar far till Mariehamn. =)


Min lillskit till dator e fixad så jag har någe o göra på den 5-6 timmar långa bussresan.
De va länge sen som ja åkte buss ner till Fjollträsk (sthlm), de måste nästan vara en sådär 3-4år sen som ja åkte med buss ner.


Men ja minns fortfarande va långtråkig bussresan kan vara, fast då när ja åkte med Ybuss ner så brukade dom visa film på bussen så de va ju iaf nåe nöje man hade då.
Men nu e de ju nån annan buss som vi ska åka med ner till båten.



Men iaf idag så tänkte ja försöka packa ner lite granna i väskan som ja ska ha med mej.
Jag e sån som måste packa några dagar i förväg för de brukar alltid vara något som ja ska ha med som ligger hemma när ja sticker.
Men jag tänkte väl försöka få med allt denna gång.


Ikväll så e de även tvättstugan 19-22 eftersom ja tyvärr inte fick tag i nån tid 16-19.
Men tänkte väl ändå försöka vara klar till 21 eftersom då börjar BB-live.

Hoppas hoppas hoppas att Hanna.J får lämna idag.





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Min påse med Dubbeldäckare som jag vann på lotterna idag. =)




Ha de gött
På återseende






Kommentarer
Postat av: ▲ L I N D A

sv: egentligen inte, bara plugg osv.

2012-05-06 @ 12:36:48
URL: http://xiaos.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hejsan. Grattis till vinsten i lotteriet.

2012-05-06 @ 14:19:34
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Här är dina dubbeldäckare

http://www.flickr.com/photos/giokant/6996868317/

2012-05-06 @ 15:25:21
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0