Go morron!

Nu e ja vaken sen en stund.

Sove gott har ja med men gu vad ja frös igår innan vi kom hem från cruisingen igår.
O när ja skulle krypa under täcket så va hela jag som en isbit.



Men jag hade riktigt kul igår, först så gick ja o gubben på Atlantic o mötte upp 2 kompisar o så käkade vi och drack han 2 öl o ja 2 cider.

När vi var på g upp till cruisingen så fick ja en öl av Maja som ja drack inte för att de va särskillt gott men den slank ner.

Men sen nån stans på vägen så tappade vi bort våra 2 kompisar så ja o Danne hamnade i öl tältet o där va de först ganska lungt men ju längre in på kvällen vi kom desto mer liv blev de.

Om ja ska försöka samanfatta kvällen så blev de både en massa cider och öl o så kollade vi på bilarna.
O inne i öltältet så träffade vi på en massa kändisar, ja alltså inte sånna kändisar men sånna som vi känner =P, de va ett par av våra grannar o sen så va de några av gubbens gamla kompisar.


Så vi hade de riktigt kul, o sen så kom de ett par tjejer till vårat bord som vi surrade med en hel del under kvällen. Riktigt trevlliga va dom med men undra hur dom mår idag för dom va ju lite mer rund under fötterna än vad ja va. =)



O innan vi skulle gå hem sen så stog ja o surrade med en kille som inte fick igång sin HD (Harley Davidson) för de va slut på strömming i batteriet men killen va riktigt trevlig o ja surra en lång stund med honom och han började med att plocka loss väskan på ena sidan för att försöka komma åt batteriet men när han väl fått loss de så satt inte batteriet där så då va de bara att sätta tbx väskan o se glad ut,


Så han gick på andra sidan och tog bort väskan där men batteriet satt inte på den sidan heller så de va ju bara att sätta tbx den väskan med och så försöka ragga en stjärnmejsel så han kunde få upp skruven till sadeln och där under satt batteriet.

Men hur de gick sen vet ja inte för jag o gubben gick.



Men medans killen höll på med sin HD så så fick hans kompis komma med killens bil så han fick sina startkablar o då frågade ja va de va för märke på bilen o han sa att de va av märket Chevrolet men jag tyckte att de såg ut som vilken ny bil som helst så enligt min mening så va de ju inget märkvärdigt med bilen förutom märket o inte va den billig i drift för den drog över litern.


Varför ha en bil av märkvärdigt namn om bilen ändå ska se ut som vilken svensson bil som helst?

Min dröm nån gång i framtiden så skulle ja vilja ha en HD och en Amerikanare men om de kommer att förbli en dröm de vet man aldrig.

Men som ja känner just nu så vill ja inte ha något körkort.
Jag klarar mej bra med min lilla trofast som ja kallar min cykel för o sen så har ja ju mina 2 friska ben o så buss när ja behöver.



Men än så länge så njuter jag av att bara få se på alla dessa härliga Amerikanare, bilarna alltså inte personerna. haha




Ne om ja kanske ska ta o försöka få i mej lite frukost.
För sen så har ja tvättstugan 13-16.




Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Du verkar ha haft trevligt. Har läst det där inlägget 4-5 gånger minst. En gång på mobilen då jag satt på skithuset och sedan några gånger under dagen. Tänkte bara passa på att säga, varför gör inte du och jag något sådant? Vi brukar ju göra annat i stället.



Mvh Jossan

2012-05-13 @ 21:27:48
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0