Handling

Idag så var ja en sväng på Birsta och handlade en massa mat, för tyvärr måste man ju äta varje dag.
Synd att man inte bara kunde äta nån gång ibalnd bara, de skulle va så mycket lättare då.


Ne, ja e bara så jäkla slut i kroppen för bussjäveln rent ut sagt gick ju inte längre än till Timrå så jag fick ju lov o gå sista biten med en tung väska på ryggen o så dragandes med shopping vagnen.

Men men nu e de gjort för denna gång.
Nu har ja bara lite små grejer som ja ska handla hem.



O så nu när ja ändå va på Birsta så lämnade ja in min klocka på Ur & Pen så dom får skicka den på sevice för sekundvisaren har lossnat.


De e tydligt att elektronik grjer gillar inte mej för jag får jämt skicka dom på service.

E de inte Mobilen så e de Datorn o e de inte så e de nå annat roligt.

Som min förr förra mobil fick ja ju skicka på service 3 ggr och den 4:e gången ja skicka in den för samma fel så fick ja en ny o sen funkar än även om den inte används i dagens läge.

O min datorn ja hade innan denna ja den fick ja me skicka på service för dvd´n i den ville inte funka o sen när ja köpte denna dator ja de e väl typ kanakse 6 månader sen som ja hade den på service för då la fläckten av i den.

Så jag och elekronik går inte ihop de e en sak som e säkert.





Aja de e bara o bita i de sura äpplet o hoppas att de blir bättre. =)




Snart så ska jag o gubben fixa lite käk här de blir brocoligratäng.
O de e ju så jäkla gott, så man brukar nästan alltid käka för mycket. hehe




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Min kompis undrade vad jag hade köpt för filmer här kommer dom:








De va dom filmerna som jag köpte.





Ha de gött
På återseende







Kommentarer
Postat av: Jossan

Bröllops duellen gick på tv för någon dag sedan.



Jag tycker inte att den där Mary är särskilt bra. Tur man tycker olika.



Marley & jag är en sjukt bra film, den har jag för övrigt.



guess who har jag aldrig sett, säg till om den är bra

2012-05-19 @ 21:06:47
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Ja, tänk om det var gummianka. haha. Nä, men fy. Tänk om du skulle behövt äta gummi. Usch. Ungefär som att tugga på en gummisnodd. Ingen höjdare direkt.

Jo, det ska man ju göra. Man ska alltid våga testa något man aldrig i slitt liv ätit förut. Jag skulle vilja prova orm, zebra eller struts

2012-05-19 @ 21:11:45
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Sv: Trodde att de blev kokta i ugnen tillsammans med resten av ingredienserna

2012-05-20 @ 12:24:34
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0