Hej alla glada =)

Idag så vaknade jag tidigt igen men vad gör de för idag så har ja ganska mycket o göra.

Ja tänkte försöka hinna med o diska, o städa min lilla lya för vid 15.45 ca så blir jag upphämtad för att åka ut till Söråker och börja och fixa inför Länsdansen ikväll.

Jag ska då jobba, stå i kassan tsm med Inger våran gruppledare och ta emot inträde.


Och för den som undrar så säjer ja gruppledare istället för boss/chef som dom egentligen är men eftersom att vi jobbar tsm i en grupp på Tallkotten och så e vi ju kompisar allihopa där så då e de mer som gruppledare/personal.


Och Länsdagsen som jag pratar om e till för oss som har någon form av funktionsnedsättning o då kommer de folk från hela länet (västernorrland) som träffas och dansar o har kul tsm.



Lite bilder från igår 25/5:





Jag håller på och försöker få dit plastgrejen på lampan så jag kan sätta fast den igen.


Här så föröker ja få lampan på plats men de va inte så enkelt som man tror.



Sånna här fina blommor fick Våra gruppledare Inger och Harriet av min arbetskamrats underbara assistent.



Och så fick dom en varsin fågel.







Ja, ne de e väl bäst o ta och avsluta detta inlägg o gå käka lite frukost o sen kära igång med allt så jag hinner med mej.



Ha nu en toppen Lördag och hoppas att ni har de lika soligt,varm o skönt som vi har de.
På återseende min kära vänner.








Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag säger aldrig annat än personal om Inger & Harriet

2012-05-26 @ 12:51:44
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0