Hej hej!

Idag så har ja vare på skolan och pluggat som vanligt på tisdagar.
På förmiddagen så fortsatte jag med kursen Barn och ungdom eller de e ju mer inriktat mot barn men ändå.
Idag så pratade vi om barn vid olycksfall, lika intresant som alltid.


På eftermiddagen så hade jag prov i engelska o de gick ganska bra enligt mej själv.
Jag fick rita upp min lgh på ett papper o sen så skulle jag låssas att ja skulle sälja den o så förklara alla på engelska o de va inte det lättaste tycker ja.


Men Pia min lärare hon tyckte att ja va duktig.
och att ja kunde uttrycka mej bra o så.

Men till hösten så tänkte jag fortsätta med engelskan för ja känner att ja inte e riktigt färdig med den än.


Nu e de bara en gång kvar i skolan sen så ska vi ha avslutning i bagarstugan ute på Lögdö o de ska bli kul de.

Vi har vare där 2gg förut med skolan och bakat o så har ja vare där med Fritiden några ggr.
O de e lika kul varje gång.






Nu så e de bara 18 timmar o 10 min kvar innan vi sitter på bussen på g ner till fjollträsk (sthlm) för att sen åka vidare till Mariehamn.

Jag vet att ja tjatar mycket nu men de e bara för att ja längtar så mycket tills imorron.



För att fördriva tiden lite granna idag så ska jag kanske med Julia på Vattengympan ikväll, men de hänger helt o hållet på vem som leder ikväll.

E de Cathrin så ska vi gå o e de Liselotte så ska vi inte gå.
För när de Cathrin har de då e de ingen semester men e de Liselotte då kan man lika bra ligga kvar i soffan för de ger samma resultat.


Inte för att vara taskig mot henne men hon e inte bra som ledare.
Lite synd för hon verkar vara en trevlig tjej.




Ne nu ska ja ta o fixa lite här.

Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Här sjunger Britney live. Fan hon kan ju sjunga.

http://www.youtube.com/watch?v=SW-X9zF_S1c&feature=related

2012-05-08 @ 18:20:55
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0