Hej hopp!

Idag så blev ja väckt av mina älskade katter vi 09.40 och det tyckte inte va särkskilt snällt för ja ville fortsätta sova.

Så jag va bara upp på toa en sväng o så gick ja o la mej igen men satte mobilen på ringning 11.00 så ja inte skulle sova bort hela dagen.

Idag mår min hals mycket bättre men de kanske beror på att ja tog en ipren innan ja gick o la mej för jag har varken tid, lust eller ork o bli sjuk nu.

För imorron så ska jag med Fritiden på Korpens gåbingo o på måndag e de gympa igen o nu e de ju bara 2ggr kvar på de o luckas ja nu gå dom 2 sista gångerna så tar ja hem flitighets priset o då e ja i mål =)

För jag siktade in mej på redan förra året men de sket sej eftersom ja åkte på förkylning 2ggr.
Men iår så har ja klarat mej även om ja haft ont i armen o sen min förbannade hälsena.

Jag säjer bara de SKAM DEN SOM GER SEJ!
Hmm undra va jag ska sikta in mej på till hösten för om ja ror detta i land nu så har ja lyckats med både Gympan och Vattengympan.


Till hösten så har ja tänkt o möblera om lite granna i mina träningsdagar.
För när ja snackade med Julia så va hon mer än sugen o byta sin torsdag mot onsdag istället.

O då kom ja ju på snilleblixten att ja ska bojkotta (strunta i) Core passet för för min del e de mäst tidsfördriv eller kanske inte riktigt då men näst intill iaf.

Men ja ska iaf fortsätta på måndagarna för dom e heliga för mej o så ska ja gå på vattengympan o sen på onsdagarna o så går ja på torsdag när ja känner för de eller typ som ja tänkte med onsdagen att ja går på onsdag o så väntar ja 2 torsdagar o så går ja.


Låter lite rörigt när man ska försöka förklara i text hur ja tänkt mej, men för den som ändå fattar vad ja menar så tänker ja göra såhär bara för att jag tycker Lindas Cirkelträning e så kul.


Hon e som en frisk fläkt precis som några av dom andra ledarna.
O så diggar ja hennes musik för hon blandar så mycket med gammalt, ny gammalt o så nytt.
så de e mycket man känner igen.

För en annan lyssnar ju på det mesta eftersom ja har en mor som älskar näst intill all musik
o då smittar de ju av sej när de e någe som man vuxit upp med så de e ju allt från 50- tal till de som gjordes igår typ.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mina planer för dagen e inte många, jag ska strax ta o fixa mej lite frukost för de knorrar lite i magen o sen e ju klockan 12.21 så de e väl dags o stoppa i sej någe. =)


Jag ska boka om tvättstugan för jag hade ju bokat den 13-16 men måste ändra om till 16-19 om de går, eftersom ja tror inte ja hinner hem till 13.00 imorron.


Men men nu ska jag fixa de så de blir gjort.


Ha de gött
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0