Hej hopp!

Idag så har de vare riktigt lungt på jobbet.

Efter jobbet så gick jag iväg på Atlantic tsm med gubben o hans jobbarkompis.
Där så käkade jag grillbit med pomme o lite grönfoder o de va riktigt gott o så till de drack ja en god päron cider.


O när vi var på g ner till Atlantic så satte det igång o regna så jag tog upp mitt nyinköpta paraply och upptäckte att den va ju inte gjord för en vuxen utan mer för ett barn för den va så liten.


Sen ja kom hem har ja inte gjort speciellt mycket, har lekat lite med nallen (mobilen) o sen så ringde ja upp mamma så nu har jag sutte o pratat med henne i nallen i säkert 2 timmar =).





Ne nu orkar ja inte skriva mer.

Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack :) absolut!!

vad gör du? :)

2012-05-25 @ 20:59:40
URL: http://mooollys.se
Postat av: Jossan

Hellre gruppledare/personal för någon boss/chef är de absolut inte. Det är ju Helene som är det

2012-05-26 @ 14:50:34
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0