Hej hopp!

Idag e de 1:a Maj och idag är det 4:a år sen som jag o Danne flyttade till varsin lgh efter att ha vare sambo då i 3år.

O det är över 1 år sen vi gjorde slut och bestämde oss för att bara vara vänner istället eftersom vi inte kom någon stans utan snarare att vi gled ifrån mer o mer.

Men idag så umgås vi nästan dagligen och vi trivs med läget.


Annars idag så blir de lungt, men vi ska grilla lite senare sen, årets första kålgrillning.
O de ska bli gott de.


Blev så sugen på grillat igår när jag såg dannes jobbarkompis bild på fejjab igår.



Denna bild va de jag såg på fejjan.


O då ville jag pröva och göra det samma med pärerna men att ha grillat till o så rödvinssås.
De e så att det vattnas i munnen.



Så nu ska jag bara uppdatera här lite snabbt o sen så ska jag upp på ICA Andessons en sväng för vi upptäckte att vi har slut på grillolja.
och så hade vi ingen vanlig olja hemma heller så vi kunde fixa egen. :(

Men inte e jag lessen för de för då får jag mej en promenad. =)


O idag e de ingen träning heller eftersom det e 1:a Maj och röd dag.
Men imorron e de träning igen o de ska bli så gött.

Tyvärr e de bara några ggr kvar nu sen e de uppehåll i några veckor innan sommargympan kör igång, men då e de bare en gång i veckan.

Men de e ju bättre än inget.
sen får jag flörta med mina vänner o se om dom har tid, lust och ork o kanske ut o gå eller någe eller om jag kan få tummen ur röven på gubben så vi kan gå ut o gå. haha

Nu va ja inte snäll ja vet...=P




Igår va de Valborg me ingen brasa för min del eller jo om man räknar dom jag såg på bilderna som några av mina kompisar på fejjan lagt upp. =)
Men de bidde några glas vin igen men jag blev inte full eller någe men snarare väldigt trött, som alltid när jag dricker alkohol.


Men ja e riktigt pigg idag o så fick ja ju sovmorron fram till 09.40 o de va riktigt skönt de.

Annars så brukar ju vakna så tidigt o de e störande när man e ledig.





Ne nu har ja inte tid med detta.


Ha de gött
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0