Hej o Hå

Jag vaknade första gången vid 09.30 ca men hade varken ork eller lust att kliva upp då så jag somnade om och vaknade sen 11.10. De va riktigt skönt att få sova så länge.
Men å andra sidan klockan va ju runt 3 inatt när ja kom isäng.



Min planser för dagen:

Städa
Duscha
Tvätta.



Inga roliga sysslor men de måste ju göras för att de inte ska gro igen helt o hållet.
Men när ja väl komme igång med städningen så går de ju som på räls o ja e klar på ett par timmar.

Om ja säjer så så e ja ju ingen fan av att städa utan jag gör de bara för att ja måste.

Tvätta ja de e ju bara att mata maskinen så sköter den ju sej själv.





Jo just de igår när ja satte på mej ett par utav mina nya strumpor, så fick ja mej ju ett gott skratt för de e ju smily face på dom o ja trodde ju motivet skulle vara uppe på foten men icke sa nicke utan motivet är under foten. haha







Ha de gött
På återseende




Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad gulligt med ansiktet under foten

2012-05-20 @ 12:56:29
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0