Hej o Hå

Idag har de vare en skön dag både på jobbet och ute.

Idag så har vi runt 19+ grader ute rena rama sommarväder o jag som tog på mej jeans imorse. =/
Så idag har de inte vare nån hit o de på sej för ack så varmt de har vare.



Så nu när ja kom hem så hoppade ja i ett par leggings istället, ja inte ordagrant då =D
så de känns lite svalare nu.



O nu så sitter ja o väntar på att min kompis ska höra av sej så ska vi gå en promenad runt eljuspåret vid e:on. Det är en härlig runda dock inte så lång men den duger den e på ca 2,5km om ja inte minns fel. Eljuspåret hemma i Viken (Valdemarsvik) den e på 1 mil men de kan ju bero på att de gick ett tåg den slingan en gång i tiden.


Men iaf idag på jobbet så har de mest vare lungt, vi bytte plats på ett par data skärmar idag o de tog ju sin lilla tid o sen så hjälpte ja till o uppdatera internet explorer på ena datorn.
O så hade vi ju så klart vårat morron fika som vanligt direkt på förmiddagen.

På lunchen så gick ja ner på IB (Inbetween) och käkade lunch tsm med en kompis käkade deras jättegoda kycklingsallad med vitlöksdressing till så inatt tror ja att de inte kommer några vamyrer i närheten av mej. hehe


Ne men skämt å sido på eftermiddagen så va de ganka så lungt fram till ca 13.30 för då hade vi länsdansmöte inför lördag då det är länsdans i Söråker.
O då e de sammanlagt med brukare och personal ca 180 pers som kommer i jämna tal.

Så de kommer att bli ganska så mycket folk där då.
O så ska jag o våran Gruppledare Inger stå i kassan och ta emot inträde.
Jag va med förra året med när vi hade de i Söråker o då stog vi 2 i kassan.


Men iaf så ska de bli kul med länsdans igen, jag brukar inte åka med på länsdanserna i vanliga fall för att ja tycker att de e så mycket pengar på en gång de brukar kosta runt ca 360kr beronde på om de e mat eller inte. Jag har vare med några ggr på länsdanserna så ja vet hur kul de e.


Nu ringde min kompis så nu hinner ja inte uppdatera mer just nu.



Ha de gött
På återseende






Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Han verkar brinna för det där har jag märkt

2012-05-24 @ 19:29:03
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Här är ett tips på hur du får en länk utan att klicka. Funkar inte på myshowroom.se



http://snorptorpan.bloggplatsen.se/2012/05/22/7965240-klicka-pa-en-lank-utan-att-klicka/

2012-05-24 @ 19:55:09
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0