Hej o Hå

Idag har dagen gott ganska fort.

Men å andra sidan har ja väl inte gjort någe som fått dagen att gå fortare. =P
Idag så e de ju en sån dag som de typ inte e någe folk på Tallkotten eftersom de flesta har hemmadag på onsdagar.


Men idag så hade vi Inger våran gruppledare hos oss, annars så brukar hon va på kommun o jobba på onsdagar.

Idag e de ju en sån dag när nästan alla slutar tidigt.
Vi fick sluta vi 14.40 ca o de va riktigt skönt de o eftersom jag cykla idag så kom ja hem mycket fortare.


Men iaf de jag gjort på jobbet idag e att:

Tage hand om korgen som var överfull med disk

Sutte lite granna vid datorn o jobbat med Grekland

Målat eller målat o målat jag skrev grattis till en personal på DC som har fyllt år o sen färglagt texten. Blev riktigt nöjd med mitt lilla mästerverk. =)


På eftermiddagen så firade vi henne så hon bjöd på fika  så idag har man syndat lite granna, men de gör inget de tränar ja snart bort.


Ska ju på terminens absolut sista pass me träning ikväller.
Känns lite tråkigt att de redan e slut men å andra sidan så e de ju bara uppehåll på 4a veckor så börjar ju sommargympan sen på tisdagar.


Så då måste man ju gå på de.
Men nu när terminen snart e slut så får ja ju jaga på min promenadkompis o sen Julia så vi kan göra någe.

O så ska jag jaga våran personal på Tallkotten så vi kommer ut o gå lite granna.
Men på måndag går de ju inte för då ska vi till Ljustorp igen.
Kanske på torsdag då för de e ju den enda dag som vi e samlade allihopa och vi ska inte göra något speciellt den dagen vad ja vet i dagsläget.



Jag gillar inte att gå ut o gå själv om de e inte så att ja ska nån stans.
Dåligt formulerat men som typ om ja ska på jobbet eller typ ICA eller någe.
Då spelar de ingen roll för min del om ja går själv eller inte.


Men bara ut o gå själv nee de e tråkigt de o så känns de bara meningslöst.
Ne då ska man ha en kamrat så man har nån o surra med.







Ne nu måste ja fixa lite foder så ja hinner o käka lite innan träningen.


Ha de gött
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0