Hmm

Rubriken lår väl inte så lockande, men å andra sidan så känner ja mej lite off idag.
Kan bero på att vi har världens finaste regnväder hehe


O jag älskar regn NOT!

Men hur som haver så blev ja väckt av Lucaz min älskade svartvita katt som ja just då inte älskade kl 07.10 på morron när ja e ledig o äntligen får sova så länge som ja vill.

Men ja klev bara upp ur sängen o så körde ja ner kattskrället från hatthyllan o så gick ja på toa o sen gick o la mej igen o fick sova o drömma gott fram till 10.30 ca.


O idag har ja smått träningsvärk i armarna. =)
Så ja känner att ja gjorde bra ifrån mej igår på träningen.


Igår va de sista passet för denna termin. =(
Tiden har gott så fort.

Men å andra sidan de e ju ändå rätt mycket kul som händer nu så jag behöver ju inte deppa ihop nu dom 4a veckor som de e kvar till sommargympan.


På tisdag hoppas ja på strålande väder för då ska jag o så några kompisar o en massa andra som ja inte vet vilka det är ännu iväg o åka raggarbil med IB (Inbetween)
O de ska bli så jäka kul.


Har längtat ett helt år att de ska bli igen o nu äntligen på Tisdag e de dags.
Då ska vi åka ut till Alnö G:A Kyrka o gå en guidad tur.

O då ska jag defenetift inte glömma min kamera men å andra sidan skulle jag göra de ändå så har ja ju en bra kamera i mobilen.


Lite synd tycker ja att ja missar avslutningen på Vattengympan då dom ska grilla o ha de mysigt vid korpen stugan men men man kan ju inte va med på allt. =(


Jag får skänka dom en tanke när ja e ute o åker raggarbil så e ja ju med på båda ställena samtidigt även om ja inte e där fysiskt men ändå. hehe






Men iaf idag så blir de en lugn o skön dag eller kanske inte för ja har ju en j***a massa disk o ta reda på uch

Hatar att diska men ändå så tar ja inte itu med det på en gång utan bara samlar på mej.
Kanske ska samla ihop till en bänkdiskmaskin istället så slipper ja stå o handdiska.

men ändå på ett sätt e de rätt kul o göra de om man har bra musik till, men de värsta e ju att jag blir ju så torr om händerna av diskmedlet.

O så måste ja ju ta mej en svängom med snabeldraken nån dag här.
Men de tänker ja nog inte göra idag för som de känns just nu så har jag varken ork eller lust till de.




Ha de gött
På återseende







Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Hejsan det gör inget att man glömmer stavfel, men det ska ju inte stå göteborg när du menar gästbok eller gb

2012-05-17 @ 16:04:37
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

hhihi aww okej :P det är sådär, sj? :D

2012-05-17 @ 19:41:11
URL: http://mooollys.se
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

kul :D

2012-05-17 @ 19:41:58
URL: http://mooollys.se
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Hehe ja precis :) jag ska kolla tv :)

2012-05-17 @ 19:58:10
URL: http://mooollys.se
Postat av: Vella

Jag älskar regn :D

Häftig blogg, typ regnande hjärtan :o

2012-05-17 @ 19:58:37
URL: http://veso.blogg.se/
Postat av: Vella

Haha okej^^ Aha, mikket fiin <:

2012-05-17 @ 20:11:04
URL: http://veso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0