Ljustorp

Idag så har vi vare i Ljustorp på Hembygdsgården och fortsatt inventera o de har gott med fart för nu e vi näst intill klara med nerevåningen så på fredag när vi ska dit igen så ska vi upp på vinden och påbörja jobbet där.


O till lunch idag så kokade våran gruppledare Harriet nässelsoppa o för min del så va de första gången i mitt liv som ja har äte de, men de va faktiskt riktigt gott, den hade en svag svampsmak fast de inte va nån svamp i. =)


Idag annars så händer de väl inte allt för mycket.
Men imorron händer de en grej som jag har längtat 1 helt år på att dagen skulle komma.
Jag o några kompisar o många fler som ja inte vet vilka de är ska ut o åka raggarbil till Alnö G:A kyrka o där så ska vi gå en guidad tur ohh de ska bli så kul så ja hoppas att dagen på skolan imorron kommer att gå fort.


O så ska jag skänka mina kamrater från Vattengympan en varm o härlig tanke för dom ska ju ha som en liten avslutning imororn kväll o ja hinner inte o va me. =(
Men men man kan ju inte vara med på allt kul som händer.



Ha de gött
På återseende






Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Har jag sagt att jag inte ska följa dig eller? För mig är Twitter ungefär som bloggen. Lika seriöst för min del. Är på gymmet nu och kör lite. Hoppas att du har haft en bra dag. Hoppas att du inte är arg på mig.

2012-05-21 @ 16:46:14
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0