Ont i halsen =(

Alltså suck nu har man gott o drage på sej nån dum bacill som bråkar i min hals. =(
Jag hoppas att de släpper tills på Söndag för att då ska ju med Fritiden o gå på Korpens gå bingo o de vill ja ju inte missa även om de kommer fler ggr.


O sen på måndag så e de ju näst sista gången på gympan o de tänker ja inte missa för allt i världen.
Jag tänker inte snubbla på målsnöret.
Jag ska klara detta även om de e det sista jag gör här i världen. hehe



O på onsdag måste ja ju va pigg o kry för då så ska vi ju åka iväg med båten över till Mariehamn o de vill ja ju inte häller missa för de e ju typ ones in a life time o få åka tsm med jobbt o DC-klubben.

Detta att jag blir typ sjuk lagom tills de e någe kul som händer påminner så mycket om när ja va yngre för då blev jag ALLTID o då menar jag ALLTID sjuk så fort de va någe kul på gång.
O de har ju även mina syskon fått uppleva o de e riktigt förjävligt rent ut sagt.


Som för ca 3år sen ja då åkte min yngsta lillebror på öroninflamation under natten då när han skulle följa med mej hem hit till Timrå, men som tur va så gick de ju bra ändå även om han fick käka ganska mycket alvedon o så fick ja ringa vårdcentralen åt honom dagen efter.

Men semestern för hans del blev till en toppen upplevelse iaf och iår så ska han komma upp till mej igen och jag längtar verkligen och de tror jag han med gör.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dagen:


Idag så har de vare en skön dag trotts att de har  snöat o regnat hela dagen och min hals jävlas.
Men iaf så har jag jag jobbat vidare på Grekland och det tycker ja e riktigt intresant.

På eftermiddagen så hade vi PF alltså Personalfritt för Harriet va ledig idag och Inger hon jobbade bara halvdag.

Så på eftermiddagen så jobbade vi själva fast vi va ju inte helt änsamna för vi hade ju Dagcenter personalen vägg i vägg o sen så hade vi ju min arbetskamrats assistent inne hos oss.


Men iaf så på eftermiddagen så kollade vi på filmen "Min stora feta grekiska semester"
Och den filmen älskar jag för dels så e den rolig o mycket kärlek både till gupp/person och till historien.

Så den som inte sätt den borde se den.






När filmen va slut så snackade vi lite ganna om den o sen så va de dags och börja runda av dagen.



När ja kom hem sen så fixade ja lite käk när jag hade äte så la ja mej på soffan under min stora rosa filt och kollade på BB och nån stans mitt i så kollade ja på min egna lilla film i drömmarnas värld alltså jag somnade och det va riktigt skönt o slumra en stund.


Efter BB va de dags för min favorit serie Vampire Diaries, den serien och så Revenge e dom 2 serierna som jag tycker bara blir mer o mer spännande för varje avsnitt som går.





Ha de gött
På återseende





Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan. Har du provat och se Glee eller? Det är liksom min absoluta favoritserie just nu. Får liksom aldrig nog

2012-05-04 @ 22:04:26
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Denna blogg borde du spana in. Sjukt skön snubbe och en roligt liv verkar han ha



http://jimmieboy.blogg.se/

2012-05-04 @ 22:36:50
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0