Skolavslutning =)

Idag hade vi avslutning på särvux ute på Lögdö, o de har vare strålande väder och mysigt sällskap.


Det var jag, Carina, Gabbi, Elionore min lärare Maria som ja hade i kursen Barn & Ungdom o så Pia våran lärare o så Sonja.

Så vi var ett härligt gäng o vi hade det mycket kul, vi bakade en massa tunnbrö o så gjorde Maria soppa o så bakade vi den tradiotinella Pizzan.
Så nu e ja proppmätt så jag tror inte att de blir nån midda för min del.



O så fick jag mitt betyg av Maria som jag hade i kursen som ja gick jag fick VG det högsta man kan få när man går särskolan.
Så jag måste ha vare en duktig elev. =)




Här kommer lite bilder från dagen:




Degen



Ugnen =)





Brödet



Ugnen när det är färdigt för att lägga in bröd som ska gräddas =)



Brödet måste naggas innan de ska in i ugnen annars så blir det såhär:






Lilla jag =)



När nästan allt brö var klart.



Nu e de dags att grädda våra supergoa Pizzor



Nu gräddas Pizzorna



Färdig gräddad och nästan klar för att ätas. =)



Maria´s supergoa soppa som vi fick.






Denna reflex satt på ett elskåp =)










Jag vet att bilden ser lite konstig ut men jag låg på gräsmattan när jag fottade. =)



Mina mjöliga byxor och fötter. =)





Ha de gött mina kära läsare
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0