Städning + lite till =)

På min termometer i köket så står de att de e 20 grader varmt ute.
O va gör lilla jag om inte städar hela lyan.


Men nu e ja äntligen färdig o då har jag:

Bytt gradiner

Diskat

Plockat undan smutstvätt

Plockan undan en massa reklam

damsuge och torkat av golven



O nu medans ja att här o skrev så här ja en jävla smäll innifrån sovrummet så när ja går dit för o kolla så ser hur min katt kommer i 700 blås, då har han fastnat i en av mina pappakassar med snöre som handtag.

O jag fick ju inte stopp på honom o han som e så jäkla rädd för allt ja inte allt men nästan.
Så jag efter katten för att försöka få stopp på honom så jag kan hjälpa honom men jag lyckadess inte men han fick bort kassen tillslut efter att ha först skrämt slag på mej o Lucaz.
Lucaz han blev så rädd att han tog sats o upp bänken o upp på skåpen.


Men nu så har jag pysslat om lilla Sigge lite granna så han har lugnat ner sej, men samtigt så kan ja ju inte låta bli o småskratta bara för att böev så rädd av att han fastna i pappkassen. Uch va ja e grym mot mina små älskade katter.




Men men nu e de dags o fixa någe att äta o sen hoppa in i duschen lite snabbt för ja har typ bara 45 min kvar innan jag ska stå nere vid näsängen och vänta på att bli upphämtad av Inger våran guppledare för att åka ut till Söråker o fixa till inför Länsdansen ikväll.





Ha de underbart mina kära läsare
På återseende





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0