Träning =)

Nu e man hemma igen från en härlig måndags träning.
De enda som va negativt e ju att ja e ganska täpt i näsan o smått snorig, så ja kunde ju inte ta i som ja brukar eller snare som ja egentligen ville.


O sen så började ju min hälsena göra sej smått påmind i vissa övningar o sen så kan ja ju inte stödja för mycket på handleden för då gör de ont.

fan de e bara fel på mej känns de som. =(


Men men sånt e livet men snart så e de ju vila i några veckor eller snarare att man ska försöka hitta på någe annat då när de e uppehåll så man inte degar ihop totalt. hehe


En kompis ska nån gång visa vägen som hon brukar cykla från o till Birsta.
Ja kan ju inte den vägen men eftersom hon bor borta i Birsta o jobbar i Timrå så brukar hon cykla till jobbet o så hem på rasten ibland men då kommer ju nästa problem för mej jag ska ju hem igen. haha

O mitt lokalsinne e ju inte det bästa o sen så blir ja ju så nervös när ja e osäker på vägen.
Därför så brukar ja sällan ge mej in på nya vägar för att ja e rädd att inte hitta tbx igen.

Jag i ett nötskal. =)




Nu tappa ja tråden lite som ni kanske märkte men iaf så va träningen toppen även om ja inte kunde ta i så mycket som ja ville.

O nu e de bara 1 gång kvar så ja e nästan i mål nu, så nästa måndag så har ja gått alla måndagar.
Hmm undra vad ja ska satsa på till hösten för jag har ju klarat alla vattengympan o nu snart alla måndagar.... Måste ju ha nå annat i sikte nu (tror ja iaf) hehe.


Fast de e ju mer sport över de hela när de e någe man inte har lyckats med förut.
Så kanske att ja ska satsa på Linda´s Cirkelträning till hösten?

De kanske jag skulle klara för de e ju sällan som vi på jobbet gör något på onsdagar på kvälltid.
Hmm de e ju något att fundera på iaf. Jag har ju liksom några månder att fundera på den saken. hehe.


Nu först och främst så ska jag ro detta i land så de så!   =D





Ha de gött
På återseende







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0