Träning =)

Idag så va ja iväg på Vattengympan, o de va riktigt skönt.
Och för en gångsskull så va de varmt i vattnet så man höll inte på o frysa arslet av sej. hehe eller kanske inte riktigt så kallt brukar de inte va men kallt så de e nästan så att man inte vill doppa sej.




Vi hade Cathrin som ledare idag för Liselotte hade annat för sej men inte e ja lessen för de om ja ska vara ärlig.


Många kan tycker säkert att ja e grym som skriver så om henne här men ja måste få säja vad jag tycker o jag har även sagt de till några av ledarna.

Men ja vet ju även att ja e ju inte ensam om o tycka som jag gör om Liselotte som ledare.





Men men nu ska ja inte prata mer om henne utan mer om mej själv.
Idag så e ja riktigt hes så Julia skojade o sa att de lät som om ja va på g in i målbrottet. hehe

Men de e ju de att ja har fått en rethosta som e jobbigare än satan o så har ja ju gott o nyst nästan hela dagen idag o de sliter ju mycket på halsen.

För inte kan ja nysa som en liten flicka utan ska man nysa så ska de va rejält. hehe.



Nu e de bara 12, 35 timmar kvar innan vi ska iväg med bussen.
Men ni kan vara lugna jag ska inte supa ner mej sen på båten för vi har bestämt gemensamt att vi bara får dricka 2 glas alcohol, men då skojade jag med cathrin o sa de att då ska jag ta det starkaste dom har i baren, så kan ja ligga sen under bordet o sprattla. hehe


Ne vars de e ju inte ens säkert att jag kommer att dricka något när vi väl e på båten sen, de e ju sånt som märks.



Jag ska försöka att skicka in minst en bild sen när vi har komme på båten.
Men ja kommer inte att uppdatera något sen förrens ja e hemma igen.
O då blir det inlägg på fredag för vi e hemma ganska sent på torsdag o då kommer jag vara så gott som dö om ja känner mej rätt.
Så då e de bara sänga som gäller.

Men på fredag nån gång så kan ja lägga in lite bilder från båtresan.






Ha de gött mina vänner
På återseende




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0