Träning =)

Nu så har ja vare iväg på ett pass med as kul Vattengympa.
Jag o Julia höll nog på o jävlades med varandra under nästan hela passet. =)

De enda som inte va så kul eller ja ja vet inte men iaf så jävlades även sterion eller om de va högtalarna så vi fick typ ingen mysik efter ett tag o sen så kom de världens smäll från den från polens håll den högra.

De va väl inte så kul då men men.
Vi fick ju igång musiken efter en stund men Cathrin våran ledare hon fick ju lov o ta av sej headsetet för de kan ju ha vare de som störde denna gång men iaf så blev de ju bättre.



Men de som va allra roligast de va ju när vi skulle sitta på "korvarna" o så simma bort på de djupa o sen tbx på de grunda för de va nog då de värsta började jag tog tag i Julias "Korv" inte skulle komma nån stan o sen så gjode ju hon samma sak så jag jobbade o hon höll i min "korv" haha


De går inte att beskriva i ord så kul som vi hade.
Men om ja ska vara ärlig så tror ja inte dom andra som oxå var där hade de lika kul som oss.
Men ORKA bry sej vi hade ju skit kul.


Så mycket som jag har skrattat sej ja började va med Julia och Carina har ja nog inte gjort på länge typ iaf inte under passen om inte ledarna gjort någe så man skrattat.

Men ibland så kan de ju vara lite svårt att vara tyst när man borde vara de. hehe






Ha de gött
på återseende








Kommentarer
Postat av: Jossan

Här kan du lyssna på en grymt duktig tjej. Hon är med i en tävling och tävlar om att bli få vara med i någon sångtävling

http://onstage.metro.se/artist/mimmi-kapell

2012-05-16 @ 21:13:59
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0