Träning =)

Nu har ja vare iväg på veckans första pass med Cirkelträning o de va riktigt skönt o få röra på dö köttet lite granna, o så fick jag träna ihop med Julia o vi hade lika kul som alltid annars o så lovade ja henne att vi skulle träna ihop imorron med på Anita´s pass med Cirkel även om Åsa min träningskompis kommer, för eftersom det blir mitt sista torsdags cirkel.



Nästa vecka på torrsdag vid 7 tiden så sitter vi på bussen på g hem till Timrå igen, efter lång o härlig eller ska jag kanske säja kort men härlig båtresa.

För de e ju bara en 24 timmars kryssning men ändå, de hinner ju hända en massa kul på dom 24.a timmarna. =)


Men de som e mest sorgligt e att de bara e 2 måndagar kvar. ;(
Sen har man en massa dö tid o slå ihjäl istället o de blir inte lika kul som när man gör de tsm på träningarna. =D


O stackars mej som blir så rastlös när ja inte har något inbokat, men ja får boka med Julia så gott de går så hon o ja kanske kan ta nån promenad eller cykeltur. =)



Men på söndag så ska vi på Korpens Gåbingo med Fritiden o de ska bli kul....
Har velat gå flera ggr men de har liksom inte blive av pga av de ena och de andra.


Men men nu blir de av. =)


Ne nu så ska jag ta o knalla över till gubben o pyssla om honom lite för den stackarn har ont i magen. =(



Ha de gött
På återseende






Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur kan du vara säker på att det blir kul på båtresan? det vet man inte förrän efteråt



Kolla in en animering jag gjort

http://mynameisjossan.myshowroom.se/jag-i-mitt-esse/

2012-05-02 @ 20:17:48
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0