Fest

Idag har vi firat min kompis/jobbarkompis eftersom hon fyller år imorron.
Hon fick i present ett örngott som de står: världens bästa kompis ligger här och så fick hon ett litet antäckningsblock där de står: Drömmar tankar och planer...o så fick hon ett fyrpack med batteridrivna värmeljus. (Vill du se bilder på de hon fick? Kolla HÄR)
 
 
Men innan kalaset skulle börja så när dom andra gick på lunch så gick ja ner till henne där hon bor för att hjälpa henne och bära grejerna. Men jag gillar inte riktigt deras hiss som dom dått i trapphuset för jag e ju smått hissrädd sen ja va liten då jag, storebrorsan o en kompis fastna i hissen i klockaretorpet i Norrköping när vi bodde där....ja minns händelsen som om de vore igår för de satte sina spår..så de värsta ja vet är när hissen gungar för ja tycker att de e så obehagligt.
 
O deras hiss i trapphuset e just en sådan hiss som gungar lite när den ska upp o när den stannar.
de har ju blive mycket bättre än va de va förut för då åkte ja inte hiss om ja va ensam..
 
 
Men iaf de min kära kompis/jobbarkompis bjöd på att fika var en supergod tårta och smultronsoda
Men de va ju inte det enda hon bjöd på, utan hon bjöd även på lunch till mig.
 
Vi käkade Tahi mat 4a små rätter.
 

O nu känner man ju knappt för o äta nån midda fast ja vet att ja måste.
 
O idag fick ja även supergoda nyheter min älskade mamma har fått fast anställning på sitt jobb nu! =D
O så har ja kanske en praktikplats på g nu o de känns toppen de =)
 
 
Bilder kommer sen på tårtan.
 
Min älskade mamma <3
 
O nu e de inte långt kvar förrens ja o mina 2 katter ska åka ner o terrorosera min älskade mamma <3
Längtar
 
 
 
 
 
Ne nu måste ja fixa me maten så ja hinner o äta innan ja ska på träning.
 
Ha de gött
På återseende
 
Glöm inte o kika in mina bilder på Instgram "Muppmupp85"
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var inte hallondricka, det var smultronsoda

2012-11-05 @ 17:00:16
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0