Go morron!

Idag så fick ja sova fram till 10.40 o de va så underbart skönt o få sova så länge även om ja hade velat sova son stund till, men mina katter va så snälla o hade ner min blomma i govet så ja vakna av de, men kanske ska ja lägga mig på soffan under en filt o kolla på CSI Miami eller om ja ska slumra till en stund.
 
 
 
Igår så kunde ja inte blogga pga att mitt modem höll på att jävlas me mig, den ville inte ge mig någe intrenet, men telefon funkade...de va helmysko.
 
Men iaf efter att ha pratat me en kille på Comhem som fixade lite med mitt moden så kunde ja iaf å nät i mobilen men inte i datorn..de va så jäkla skumt så ja funderade på om de gick troll i modemet.
Men iaf så bestämde ja o gubben att vi skulle blåsa (formatera) min dator o nu vipps så funkar de igen tills nästa gång de ska jävlas me mig.
 
 
O sen så har ja funderat på en sak om ja ska byta blogg sida för ja tycker att de e ganska tråkigt här på blogg.se bara för att de finns inte så mkt man kan göra eller jo de finns ju de om man kan dessa html koder... men eftersom ja inte akn något om de så e ja sugen på att testa på bloggplatsen.se istället för där kan man fixa o trixa lite med texten även om man inte kan dessa html koder...
 
Något krongligare sida innan man lärt sig att hitta vart allt ligger men ja tror ändå att de kan bli bättre om ja bara får tummen ur  a****t o kollar igenom lite mer vart allt ligger.
 
 
Men iaf jag ska pröva att blogga där ett tag o se om ja ska fortsätta här eller om ja ska beta helt, men hur som haver så tänker ja inte ta boer denna blogg helt eftersom ja har ganska mkt skriver här o en massa bilder.
 
 
 
Men iaf så e de ju nästan samma adress som hit fast ja kör med bloggplatsen istället.
 
 
 
 
ninjafisken.bloggplatsen.se
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0