Härnösand

Såg i mailen att ja hade fått en komentar, men ja läste inte den för ja tänkte de att ja ser ju ändå när ja loggar in vad ja fått för komentar...men innan de så tänkte ja pröva o kolla i appen i mobilen om ja såg komentaren där men de gjorde ja inte o när ja loggar in här så e komentaren borta o jag har rensat mailen.. ibland så blir ja bara så less på mig själv när ja gör saker innan ja tänker mig för.
Aja inget o göra åt tyvärr..
 
 
 
 
Men iaf så idag var jag Pia (våran lärare), och Gabbi till Härnösand där vi först var på biblioteket och kollade lite hur de såg ut, o de va stort o härligt där.....o så kollade vi på några böcker o de sen drog vi vidare på lite ställen....så idag har vi promenarat mycke o så har vi haft strålande väder.
 
Ja tänker inte skriva så mycket om dagen så mitt huvud e ganska fullt så ja vet knapt hälften av allt de vi gjort idag hehe
 
Men ja knäppte en hel del bilder så jag beskriver dagen mer i bilder än ord idag.
 
Så när ja e klar me detta inlägg så ska ja ge katterna mat o sen ska ja lägga mig på soffan o vila en stund för ikväll e de vattengympa o de ska bli gött de.
Fast om ja ska va ärlig så e de nog mer bastun som lockar bara för att ja älskar att basta en stund innan o en stund efteråt... Inte för att de e tråkigt eller så me Vattengynpan utan snarare tvärsom alltså jag tycker att de e jätte kul, annars skulle ja ju inte gå dit =P
 
 
 
Här är ett par bilder på tårtan som min kompis/jobbarkompis bjöd på igår 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
Glöm inte o kika in mina bilder på Instgram "Muppmupp85"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0