Hej hopp!

Idag så började dagen lite sisådär för ja vakna dels av att ja hade en halvläskig dröm o sen att de blåste halv storm ute o då va inte klockan mer än runt 6.
 
Men iaf så kunde ja somna om ganska fort men va ju rätt matt då när klockan ringde 7.
O sen dess så har dagen rullat på i ganska lungt takt.
 
När ja kom till jobbet så va båda våra grupledare där fast den ena i vanliga fall ska vara ledig på onsdagar, men när ja fråga henne va hon gjorde på jobbet så skulle båda våra gruppledare å nån kurs på kommun idag.
 
O de ja har gjort idag e o mest tage de lilla lugna o sutte vid min dator o jobbat lite....
O så har ja städat dess "Kära" toaletter =S o ja längtar tills vi får en som kommer o städar, men de kommer säkert o kännas konstigt då eftersom ja e så van vid o städa dess toaletter.
 
 
 
 
 
Idag har ja inte möe o skriva om eftersom det har vare en sån där tråkig dag på jobbet..
Alla onsdagar e tråkiga eftersom det inte e någon på Tallkotten eller jo de e de ju jag o en till e ju där fast min kompis e ju bara halvdagar på onsdagarna eftersom hon drar på gympa då...
 
 
O jag ska snart iväg på träning ja me =)
 
Ha de gött
På återseende
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0