Marmelad och Brödbakning

Idag så har de vare fullt upp hela dagen vi började me lite morronfika o lite planering sen så gick ja o Jossan ner på Domus och handlade lite granna till Marmeladen som vi skulle göra o så passa ja på o handla lite till mig själv när vi ändå va på affärn.
 
Innan vi gick up me alla varor så stannade vi till på Apoteket där ja köpte sporttejp för eftersom ja har så ont i hälsenan o de inte riktigt vill ge med sig....
 
För i onsdags då när ja fika me dom andra så satt vi o surra som vanligt om allt o inget o så kom vi bara in på de här med att ha ont o då nämde ja att ja har ont i hälsenan och en tjej som e på praktik inne på DC (Dagcenter) visste mycket väl hur man skulle tejpa hälsenan så att den läker fortare då hennes bror har vare elitidrottare så hon har tejpat många hälsenor..så idag köpte ja sporttejp så hon hjälpte mig o tejpa o faktiskt så känns de bättre fast ja bara haft de i några timmar.
Men de känns konstigt att ja inte kan sätta ner hälen som ja brukar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Surdegsbröd
 
 
 
Apelsinskal
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Ha de gött
På återseende
 
Följ mig gjärna på Instagram "Mupmupp85"


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejsan.

Inte för att klaga, men du ska givetvis ha det kvar. Men tänk om någon som läser din blogg kommer på julmarknaden, då kommer inte den att köpa marmelad, eftersom du lade ut receptet.

Ändra inte något, jag bara skriver som jag tycker. Du ska absolut ha kvar inlägget som det är och inte bry dig så mycket om vad jag skriver just nu.

Har bara en massa funderingar i skallen

2012-11-08 @ 18:54:46
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0