Mysdag

Idag har ja bara en såndär mysdag, när ja inte gör speciellt mycket...
Som ja fick sova fram till 09.45 ca men klev inte upp förrens 10 för ja ville bara ligga i sängen o filosofera lite granna.
 
När ja klev upp så gjorde ja ordning lite frukost åt mina 2 4 benta vänner men själv käka ja inte frukost förrens vi 12 o då va de rena åskmullret i magen haha.
helgerna e ja ganska så seg på o käka frukost för ja sitter vi datorn o slösar bort en massa tid o så va ja ju bara tvungen o kolla på reprisen av "Hela Sverige bakar" för nu e de grymt spännande o så e de bara 3 avsnitt kvar min favorit i gänget e Norrlänskan Emelie o så e de Christina eller va hon nu heter en blond gullig tjej...de e  ju 2 blonda tjejer me men den andra har ja lite svårt för hon med blont rakt hår.
 
Tycker hon e lite för snobbig för min smak...jag gillar mjuka personer som e livsnära o har båda fötterna på jorden. =)
 
 
Men iaf annars så när programmet var slut så gjorde ja iordning lite frukost och startade filmen "The Holiday" för snart e de ju jul o allt julstök ska börja ja eller vissa har ju redan börjat men icke ja utan jag tar fram mitt till 1:a advent för så har vi gjort ända sen ja föddes o så tänker ja fortsätta o inte en dag tidigare. =P
 
Men ja tycker att den där filmen e så mysig, men egentligen så handlar den ju inte så mycket om jul o de utan mer om kärlek o vänskap.
O jag älskar verkligen sånna filmer, så de e en film som ja verkligen kan rekomendera om man gillar kärleksfilmer.
 
 
 
 
 
Ne nu ska jag ta o plocka ihop all tvätt för jag har tvättstugan 16-19 idag.
O så måste ja ju ta tag i min lg för de börjar se ut som ett bombnedslag här..haha
 
 
 
Ha de gött
O glöm inte o kika in mina bilder på Instgram "Muppmupp85"
På återseende
 
 
 


 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den där filmen "The Holiday", den fick jag av Morfar för många år sedan när det var någon kampanj i Aftonbladet. Jag såg den då, en gång men sedan inte mer. Vet inte varför, kommer ju inte ihåg något av filmen

2012-11-04 @ 18:21:22
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se
Postat av: Jossan

Hejsan.

Såg din blogg på luffi.se. Har du funderingar på att byta?

Om du verkligen ska byta, så är bloggplatsen.se den lättaste bloggportalen

2012-11-04 @ 18:23:26
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0