Sovmorron

Idag så vakna ja första gången vid 6-7 tiden men orka kliva upp då...så ja va bara på dass o lätta på trycket o sen gick ja o la mig igen i min varma härliga säng och drömde mig bort några timmar till..så då fick aj sova fram till 10.15 för då tyckte mina katter att ja sove tillräckligt och dom ville ha sin frukost.
 
 
Och eftersom ja stänger min sovrumsdörr om natta för ja vill inte ha katterna i sovrummet eftersom dom inte kan vara lugna så brukar dom bråka me min dörr på morron när dom tycker att ja ska vakna...
Iböand har dom inte vare så snälla me mig men även dom börjar o acceptera att ja vill sova läääääääääääääääääääääääääääääääääääänge på morron när de e helg.
 
 
O nu e de inte långt kvar förrens vi (jag o katterna) ska åka ner till mamma igen...fast när ja ska åka hem så blir dom kvar där nere för eftersom de e snart e jul o ja ska åka ner då me så tycker ja att de e ganska så onödigt o släpa me dom hem igen o sen med tanke på att Lucaz inte gillar att resa för han blir åksjuk.
Sigge stör de inte nämnvärt att varesig åka bil eller tåg...
Vi ska åka ner den 15/11 o kommer hem igen 25/11
 
Så då missar ja en hel träningsvecka =(
Men samtidigt ska de bli lite skönt o ta en lite paus mitt i eftersom min vänstra hälsena e så jävlig me mig.
Den gör ont o ja kan inte vara fri som ja vill...
 
 
Men jag kan ju säja lungt att ja e riktigt less på att ha ont.
För när ja simmade innan jag började gå på KORPEN´s träningspass så fick ja ont i nacken o axlarna så när mitt årskort tog slut på simhallen så tränade ja inget alls på ett tag o då allt frid o fröjd, men de e ju de att får inte ja träna i någon form så blir ja rastlös o trött o vill liksom inte göra något typ.
 
O nu så när ja har hittat något som ja riktigt trivs med o göra så ja då fick ja en inflamation i armen så då kunde ja ju inte röra den som ja ville utan att de gjorde ont o nu när de har läkt ja då får ja ont i högra hälsenan o nu när den har läkt så den inte gör så ont ja då börjar nästa hälsena göra sig påmind alltså den vänstra o den gör j*****t ont iböand o ja e stel när ja ska gå o gu vet allt.
 
 
Men den ska inte få hindra mig iaf utan ja tänker fortsätta med min träning även om ja får ta de lilla lugna o inte hoppa o studsa för mycket.
 
Men en sak e iaf posetivt att när ja la i hälkilen i ena min nya gympadojja så funkade de mkt bättre o skon klämde inte.
Tyvärr så kan ja ju inte lägga i en hälkil i den högra skon för då får ja ont i stortån....
Hmm men för övrigt så e ja pigg o kry. =D
 
 
Men nu i hegen så blir de lungt o inte så mkt spring på mig så min hälsena får vila.
Har mest bara tänkt mig o vara hemma eller hon gubben för o kolla på film o softa.
 
 
 
Nu ska ja gå o käka lite frukost för de har ja inte gjort ännu o klockan e 11.30 =)
 
 
Ha de gött
På återseende
 
Glöm inte o kika in på mina bilder på instgram "Muppmupp85"
Gilla och följ =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0