Bolltäcke/Kedjetäcke

Idag så har de vare en skön dag på jobbet trotts att min natt har vare skit.
Jag vaknade till o från eller snarer nästan varenda timme i natt pga att jag var orolig för min katt som har vare så dålig i magen ett tag nu.
 
Så imorse så ringde ja till Vetränären för o be om råd och hon sa att ja kunde ge honom kokt torsk med ris eller utan o så lite annat...
Men nu e min älskade kisse mkt piggare...=)
 
 
Men iaf så när vi hade fikat o de på jobbet så satte vi påslakan på både Bolltäcket och Kedjetäcket o sen så fick vi pröva täckena och de va riktigt skönt o ligga under kedjetäcket, o jag som ofta sitter och skakar med bena och har även haft små ont i min vänstra arm igen...så jag har knapt skakat med bena efter att ja låg under de täcket o sen så har de onda i armen släpt o de känns så skönt rent ut sagt. =)
 
 
På eftermiddagen så kom Ragna från biblioteket o läste för oss o de va en intresant bok men sista minuten så hade ja svårt att koncentrera mej för ja va så jäkla trött.
 
Här kommer lite bilder från dagen:
 
 
 
 
Bolltäcket
 
 
Bolltäcket
 
 
Kedjetcket
 
 
Kedjetäcket
 
 
 
 
 

 
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0