Cirkelträning

Idag så har ja vare nästintill som en zombie på jobbet för de bidde lite för sent innan ja kom isäng igår, men men ja har ju bara mig själv o skylla.
 
Men iaf så har de ändå gått ganska bra o jobba inte för att ja jobbat särklilt hårt då men ändå...
jag satt vid min dator o kolla igenom lite granna av de ja skrive om grekland...men han även o spela ett parti med "Skipbo" men de tog en stund innan ja fatta hur man spela för de va ju ett tag sen sist så ja fick friska upp minnet lite granna, visst ja försökte kolla instutionerna men eftersom de står på engelska så ides ja inte o ens försöka läsa igenom utan ja pula på där i spelet men kom på ganska fort hur man spela...
 
 
 
Kommer man bara på hur man ska spela så e de ett riktigt kul spel o de finns både som "vanligt" kortspel och som data spel.
"Uno" e oxå ett spel som gillar men som va evigheter sen som ja spelade.
 
 
Men iaf  när ja va på g hem från jobbet idag så mötte ja mina kompis/arbetskompis som va på g hem från sin promenad, så då stanna ja lite o surra me henne innan ja traska vidare hemöver... du kan läsa hennes blogg HÄR
 
 
Hon o några till av mina arbetskompisar har ju lyxen att få ha "hemmadag" på onsdagar medans en annan får gå på jobbet...och onsdagarna e en dödag på jobbet om ja säjer så...så ja hoppas innerligt att ja får en praktikplats på dagis men som de ser ut just nu så ser de ganska mörkt ut o blir de tvärnit där så får vi leta nån annan stans om en praktikplats...
 
Jag har tisigare haft praktik på Hundsimmet i Tallnäs i ca 3år en dag i veckan o sen va ja på Hunddagiset i några månader sen va hon tvungen o stänga igen pga av olika orsaker =(
 
O nu så e ja utan praktikplats o de känns tråkigt för ja tycker de e skönt o få komma "ut" en dag i veckan på en annan arbetsplats...visst ja går i skolan en dag i veckan men de e inte samma sak som o va på en annan arbetsplats.... o får vi nu tag nå ställe så ska de ju hälst va innom Timrå kommun iaf
 
O ja vill absolut inte jobba i en affär eller någe sådant för de e inte min grej helt enkelt utan de ja kan tänka mig e o jobba med människor eller djur............
 
 
 
 
Annars idag när ja kom hem från jobbet så har ja bara fixat mat o sen sutte vi datorn en stund innan de va dags o dra iväg på cirkelträningen mitt sista träningspass för denna vecka....
Har varken osk eller lust o gå på cirkelträningen imorron på Böle skola.
 
Tycker nästan att de räcker med gympan på måndagar, vattengympa på tisdagar o så cirkelträning på onsdagar.
 
 
O e de nu någon som känner sig sugen o börja o träna så kan ja varmt rekomendera korpen här i Timrå för vi har världens underbaraste ledare som e skojfriska och pigga o glada.
 
Vill du veta mer om dom så kicka HÄR så kommer du in på deras hemsida
Dom finns även på facebook.
 
 
 
Ne nu har ja inte tid eller lust o sitta här mer för ja ska käka lite kvälls fika o sen glana på dumburken innan Zzzzz
 
 
Ha de gött
På återseende
 
 
Glöm inte o kika in mina bilder o följa mig på instagram "Muppmupp85"
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0