Dagens ......... =)

Idag så har dagen rullat på i ganska så rask fart... dagen började som vanligt 07.00 när klockan ringde o de va bara o stiga upp o mörda klockan, tända lampan o höja volymen på radion så ja kunde höra nyheterna.
 
Sen när de va slut så lyssna ja på stadskampen eller va de nu de e som kallar de för Rix morron zoo
När dom slumpar ut en stad som får ringa in o tävla eller snarare att en person från den staden får ringa in och tävla o vinna pengar.
 
De e ganska så intresant faktiskt,...men efter de så e de bare o kliva upp ur bingen o starta dagen.
O de gör ja genom o mata mina katter eller ja ger dom mat o så får dom äta själva haha
sen käkar ja frukost o sen hoppa i ytterkläderna o knalla iväg på jobbet.
 
 
O denna dag bjöd på först lite morron fika o sen gick vi igenom dagårdningen till Dc-klubben sen så gick ja o 2 till ner på swedbank o hämtade nya vardags kalendrar för nästa år o jag diggar dom helskarpt alltså vardagskalendern men de bästa av allt e ju att dom e gratis =P
 
När ja kom upp igen på jobbet så satt ja o fyllde i när alla ja vill komma ihåg när dom fyller o annat vättigt som återkommer varje år...
 
 
 
Sen va de dags för lite lunch o efter lunchen så gick ja o mina kompis Jossan bort på vetrenären för o köpa foder till min älskade Lucaz som har problem me magen.
 
På vägen tbx så blev de ett stopp på posten för o hömta ut ett litet paket.
Upp på jobbet igen för o ha Dc-klubb möte o visseverse....
 
sen efter mötet så fick ja o en av mina arbetskamrater lov o gå ner på IB (Inbetween) för o kolla när ena våran gruppledare gick mennekäng för New fachion (?)
 
Sen va de upp på jobbet efter en stuund o så tog ja de ganska så lungt fram tills de va dags o gå hem...
 
 
 
O nu sitter ja här o med undantag för några minuter o fixa käk,mm så har bänkat mig här...
Men snart ska ja hoppa i mina ytterkläder o knalla iväg på träningen...
 
 
Ha de gött
På återseende
 
Glöm inte o kika in mina bilder på Instagram "Muppmupp85"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0