Fin besök

Idag på jobbet så fick vi besök på jobbet av bästa Ullis o hennes gudson o de va riktigt mysigt de.
Hon bjöd på fika och så surrade vi en hel del o så bestämde hon o ja en promenad dag så nu hoppas ja att inget oförutsätt händer.
 
Efter fikat så kollade jag o Harriet igenom mina papper om Grekland o jag fick möblera om lite granna i texten men de e ju så när man hämtar fakta från olika ställen....
 
Efter lunchen idag så va de dags o städa toaletterna igen vilket ja e så less på o göra, så nu längtar ja verkligen tills vi får en städerska som tar över detta skitgöra haha.
 
 
När ja va klar me detta skitgöra så hjälpte ja min arbetskamrat me lite me databasen när vi gjort de så va de dags för kalas för henne för hon fyllt år.
 
 
Sen ja kom hem har ja sutte vid datorn och lyssnat på musik, lyssnat mycket på Stiftelsen och Blender.
Så nu håller ja på o lägga in lite ny musik i min stora mp3 och så ska ja byta musik i min lilla mp3 me för nu e ja ganska så less på o lyssna på radion eller iaf inte Rix Morgon Zoo för dom ger mej många goa skratt på morronen när ja går till jobbet, för ibland e dom verkligen som ett Zoo inne i studion men dom kan va riktigt goa me. =)
 
 
 
Här kommer lite bilder från dagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag så skriver ja inget till bilderna för ja låter dom tala för sej själv. =)
 
 
Ha de gött
O glöm inte att följa mej på instagram "Muppmupp85"
På återseende
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0